اس ام اس روز زن و مادر

اس ام اس روز زن و مادر

اس ام اس روز زن و مادر
بازدید : 1327

اس ام اس روز زن و مادر

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

“مادرم” پاییز شد تا مرا بهاری کند

خدایا ، حال و هوای هیچ خانه ای را زمستانی نکن

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

ای زن، ای تصویرِ پاکِ نقش بندِ کاینات

ای تو را خوانده همه، پیدایی عشق و حیات

این ودیعه کرده در تو، آفرینشگر که چون

پروریدِیم، در تنت از خونِ خود در اندرون

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

حس آزاد دخترانه را به مهر مادری دادن ، بزرگترین ایثار یک زن است !

روزت مبارک مادر عزیزم

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

من نبودم و تو بودی

بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی

حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم

هر روز ، هر لحظه و هر آن و دم به دم هستی مادرم !

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

صدایت میزنم آنگاه کز نا مهربانیها به تنگ آید دلم مادر

روز مادر مبارک

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

زن ، روشن ترین افق پیروزی ، پرشکوه ترین اوج موفقیت است

بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم

همسر عزیزم ، روزت مبارک

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

مادر تنها کسی ست که می توان “دوستت دارم” هایش را باور کرد

حتی اگر نگوید

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

پنهان نمیکنم ز شما ، دوست دارمت

بیشتر از همه ، به خدا دوست دارمت

هرچه از زمین و زمان خسته ام ولی

برون از تمام قید و بندها دوست دارمت

روزت مبارک همسرم

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

همسر نازنینم

صبحی که شروعش با توست ، خورشید دیگر اضافیست !

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

از تمام دلتنگی ها، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم

باید اعتراف کنم مادرم که می خندد خوشبختم!

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست

و عاشقانه می خوانم عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !

روزت مبارک

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

تو مثل دعای مادرم از ته دل می آیی …

روزت مبارک عشقم

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

انگار خدا تو صداشون کدئین تزریق کرده

با آدم که حرف میزنن دردا تسکین پیدا می کنن

مامانا رو میگم

سلامتی تک تکشون از صمیم قلب

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

اخم های تو

بالاترین لذت دنیاست…

ای بهانه ی تمام لوس شدن های من «دوستت دارم»

روزت مبارک همسرم

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

شناسنامه رو بی خیال!

محل تولد من ، آغوش گرم و پر محبت توئه مادر

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

همسرم عزیزم ، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست

و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

بنام آنکه شادی وخوشبختی را آفرید به آسمان گفتم قشنگترین جمله را بگو

تا برای عزیزترین کسم بنویسم :

گفت بنویس دوست دارم بی نهایت باصداقت تا قیامت

تقدیم به همسرعزیزم

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم

و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

باغبون برا داشتن یه گل سرخ

نوکری هزارتا خار رو میکنه !

باغبونتم رفیق

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

هر زنی دو مرد را دوست دارد !

یکی ساخته تخیلات اوست ، و دیگری هنوز به دنیا نیامده !

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و

دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت

عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم.

روز ولادت حضرت زهرا را به شما همسر عزیز و مهربانم پیشاپیش تبریک میگویم

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

بیشتر مردان موفقیتشان را مدیون زن اولشان هستند

و زن دومشان را مدیون موفقیتشان !

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . .

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !

روز زن مبارک !

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

ای مادر عزیز که جانم فدای تو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

تولد مظهر خلقت مبارک باد

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

آسودگی از محن ندارد مادر ، آسایش جان و تن ندارد مادر ،

دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ، ورنه غم خویشتن ندارد مادر

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی

تو زهرایی , تو زهرایی . . .

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را …

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan

مادر” است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .

اس ام اس روز زن و مادر

sms rooz madar & zan


نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 21 مرداد 1394 ساعت : 15:33
مطالب مرتبط
    نظرات
    طارمي
    طارمي در تاریخ 1394/5/28/3 و 2:40 گفته :
    چقدرعالي
    پاسخ:تشكر!
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید